امروزه یکی از ملزومات یک کسب و کار موفق، داشتن یک وب سایت اینترنتی است. شما با صرف کمترین هزینه می‌توانید یک وب سایت جامع برای معرفی کسب و کار، محصولات، خدمات و حتی فروش آنها داشته باشید و به این ترتیب سهمی از بازار بی‌نهایتِ تقاضای محصولات و خدمات را به خود اختصاص دهید. اگر نیاز به ثبت شرکت در دوبی دارید، داشتن یک وب سایت به کسب و کار شما اعتبار ویژه‌ای خواهد داد. ضمن اینکه می‌تواند دروازه‌ای برای معرفی شما به مشتریان بیشتری باشد.

تو دوبی با مشارکت یک تیم قوی در زمینه طراحی و پیاده‌سازی سایت، می‌تواند وب سایت شما را چه یک سایت شرکتی ساده باشد و چه یک بستر مدیریت محتوا و فروش محصولات، با استفاده از بروزترین متدهای طراحی سایت راه‌اندازی کند. همچنین خدمات تولید محتوا و سئوی سایت برای رسیدن به نتیجه مطلوب در موتورهای جستجو نیز توسط ما قابل انجام است.

ثبت شرکت در دوبی

چرا تو دبی را برای طراحی سایت انتخاب کنم؟

پیاده‌سازی اصولی وب سایت

پیاده‌سازی اصولی وب سایت

با استفاده از بروزترین متدهای طراحی

طراحی وب سایت‌های ریسپانسیو

طراحی وب سایت‌های ریسپانسیو

با قابلیت نمایش صحیح در تمام پلت‌فرم‌ها

ارائه پنل پیشرفته مدیریت وب سایت

ارائه پنل پیشرفته مدیریت وب سایت

به زبان مورد نظر

تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری

تولید محتوای متنی، صوتی و تصویری

بسته به نیاز شما

سئوی وب سایت و محتوای آن

سئوی وب سایت و محتوای آن

برای رشد سریع در موتورهای جستجو

عرضه هاست با آپ‌تایم 99%

عرضه هاست با آپ‌تایم 99%

از برترین هاستینگ‌های جهان

ارائه پشتیبانی فنی مادام‌العمر

ارائه پشتیبانی فنی مادام‌العمر

با کمترین هزینه ممکن

امکان دریافت مشاوره و راهنمایی

امکان دریافت مشاوره و راهنمایی

به صورت رایگان

چه نوع وب سایتی مناسب شما است؟

برای راه‌اندازی یک وب سایت ابتدا باید به نیازهای خود و این نکته که هدفتان از راه‌اندازی سایت چیست توجه کنید.

وب سایتهای استاتیک

وب سایتهای استاتیک به وب سایتهایی اطلاق می‌شود که دارای محتوای ثابتی هستند و صاحب وب سایت نیازی به تغییر مستمر اطلاعات سایت ندارد. البته امکان ویرایش و تغییر اطلاعات سایت در هر لحظه توسط طراح وجود دارد و صاحب سایت در صورت تمایل می‌تواند تغییرات مورد نظر خود را به منظور اعمال در سایت، برای طراح ارسال کند. این وب سایتها معمولا به چند صفحه محدود می‌شوند و برای شرکتهایی که تولیدات و خدمات نسبتا ثابتی دارند مناسب است.

هزینه طراحی وب سایتهای استاتیک معمولا پایین‌تر از وب سایتهای داینامیک است و پاسخگوی نیاز بسیاری از شرکتها و اشخاص می‌باشد. علاوه بر آن نیاز به پشتیبانی فنی و احتمال بروز مشکل در طول زمان در وب سایتهای استاتیک بسیار پایین و نزدیک به صفر است.

وب سایتهای داینامیک

اگر نیاز به پنلی برای مدیریت محتوای وب سایت خود و اضافه، حذف یا ویرایش بخشهای مختلف آن دارید، وب سایتهای استاتیک مناسب شما نمی‌باشند. بلکه باید از وب سایتهایی که دارای پنلهای مدیریتی هستند و به آنها وب سایتهای داینامیک می‌گویند استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می‌خواهید یک وب سایت خبری یا تفریحی راه‌اندازی کنید باید از وب سایتهای داینامیک استفاده کنید.

سایتهای داینامیک هزینه اولیه بالاتری نسبت به استاتیک دارند و امکان ارسال محتوای مختلف مانند متن، تصویر، فیلم و … را از طریق پنل مدیریتی موجود مانند یک نرم افزار واژه پرداز ساده دارند. البته این وب سایتها نیاز به پشتیبانی فنی دائمی و بروزرسانی دائمی دارند که در صورت نیاز به هزینه دوره ای اندکی قابل انجام است.

فروشگاه‌های اینترنتی

فروشگاه‌های اینترنتی وب سایتهایی هستند که امکان سفارش و خرید محصولاتتان را به مشتریان مختلف در طول تمام ساعات شبانه روز می‌دهد. با راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی و بدون صرف هزینه‌های اضافی می‌توانید محصولات خود را بی‌واسطه به دست مشتریان رسانده و آنها را به فروش برسانید. فروشگاه‌های اینترنتی در دسته وب سایتهای داینامیک قرار می‌گیرند و علاوه بر بخشهای اولیه وب سایتهای داینامیک به چند ماژول اضافی نیاز دارند که با توجه به نیازهای شما نصب می‌شوند.