سرویس دفتر نیابتی امکان دایر کردن یک دفتر با امکانات کامل را در کشور امارات و شهر دبی به شما می‌دهد. در این سرویس شما یک پکیج کامل از یک دفتر کاری شامل آدرس و خط تلفن معتبر، منشی مسلط به زبان انگلیسی و پنل مدیریتی برای اطلاع از گزارش تماس‌های دریافتی را در اختیار خواهید داشت. به این ترتیب می‌توانید ضمن توسعه کسب و کار خود در کشوری مانند امارات، بر اعتبار آن نیز بیافزایید. علاوه بر آن امکان نگهداری نمونه کالا یا کاتالوگ‌های شرکت، برای ارائه به مشتریان و برگزاری جلسات حضوری در اتاق‌های کنفرانس مجزا نیز وجود دارد.

اجاره ماشین در دبی

امکانات دفتر نیابتی در دبی

خدمات جانبی مرتبط با دفتر نیابتی

شما با راه‌اندازی دفتر نیابتی خود در دبی، می‌توانید درخواست خدمات دیگری را پیشبرد اهداف خود به ما بدهید. برای این منظور کافیست درخواست خود را با ما مطرح کنید. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست و مولفه‌های آن، هزینه و چگونگی اجرا یا عدم امکان اجرای آن را به شما اطلاع می دهند.

برخی از خدمات جانبی قابل اجرا

  • ارائه خط تلفن ثابت یا همراه بیشتر

  • برگزاری جلسه باحضور کارشناس ما به نیابت شما در محل مشتری

  • عقد قرارداد با شرکت‌های مورد نظر شما

  • انجام امور بازاریابی و تحقیقات در بازار

  • استخدام پرسنل ثابت برای حضور در دفتر شما

  • تخصیص پنل مرتبط با کار شما در فروشگاه‌های معتبر و زنجیره‌ای دبی

اجاره دفتر در دبی

پرسش‌های متداول

پس از تایید سفارش دفتر نیابتی و پرداخت هزینه آن، حداکثر پس از ۱۰ روز کاری حساب شما فعال و دفتر نیابتی شما دایر خواهد شد. در طی این ۱۰ روز نیز می‌توانید از روند کار و پروسه پیشرفت آن آگاهی داشته باشید.

خیر. دایر کردن دفتر نیابتی و حتی دفتر واقعی توسط خود شما، ارتباطی با یافتن مشتری‌های جدید ندارد. بلکه با انجام تبلیغات و بازاریابی می‌توانید مشتری‌های جدید پیدا کنید. البته در این راه وجود دفتر و نام و نشانی معتبر می‌تواند در شکل‌گیری اعتماد مشتریان جذب شده در فرآیند بازاریابی موثر باشد. بنابراین باید از ظرفیت بالقوه داشتن یک دفتر کار در دبی استفاده و با داشتن برنامه بازاریابی منسجم، مشتریان بیشتری را به سمت کسب و کار خود بکشانید.

خیر. لزوم اجاره یک دفتر و استناد به قرارداد آن، بانک را ملزم به باز کردن حساب بانکی برای شما نمی‌کند. بنابراین اگر نیاز به باز کردن یک حساب بانکی برای شرکت (یا شخص) خود دارید، بهتر است از خدمات ثبت شرکت ما استفاده کنید. زیرا در مدل دفتر نیابتی شرکتی به صورت رسمی ثبت نمی‌شود.

خیر. شماره‌های دفاتر نیباتی به نام شرکت ما ثبت شده‌اند. بر اساس قوانین کشور امارات، برای داشتن شماره دائم به نام خودتان باید کارت اقامت یا مجوز شرکت ارائه کنید. البته تا زمانی که دفتر نیابتی خود را تمدید کنید، شماره مربوطه متعلق به شما خواهد بود. علاوه بر آن در صورت آزاد بودن شماره‌ای که قبلا در اختیار شما بوده، می‌توانیم همان شماره را مجددا در اختیارتان قرار دهیم.

شماره‌ای که در امارات به دفتر نیابتی شما اختصاص دارد، یک شماره واقعی است. با این حال فقط بابت تماس‌های ورودی دفتر شماست و امکان استفاده از آن برای تماسهای خروجی شما وجود ندارد.

برای رفع این محدودیت می‌توانید از شماره‌های مجازی دبی استفاده کنید. به این ترتیب در حالی که در ایران یا هر کشور دیگری هستید، می‌توانید با شماره دبی با مشتریان‌تان تماس بگیرید. برای خرید شماره مجازی دبی کافیست همین عبارت را در گوگل جستجو کنید، تا شرکت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند پیدا کنید.

البته لزوم نیازی به استفاده از شماره مجازی دبی هم نیست. حتی اگر شما دفتر واقعی هم داشته باشید، گاهی به دلیل عدم حضور در دفتر و یا مسافرت به یک کشور دیگر، با شماره دیگری با مشتریان ارتباط خواهید گرفت.

بله. امکان ارائه تلفن ثابت در دفتر نیابتی وجود دارد. هزینه اولیه این سرویس ۴۰۰ دلار است و فقط بر روی قراردادهای یک ساله قابل انجام است.

برای عقد قرارداد با شرکت‌های دیگر، نیاز به داشتن ماهیت حقوقی و ثبت شرکت در امارات است. در صورت نیاز می‌توانید از خدمات ثبت شرکت ما در این زمینه استفاده کنید. البته ما می‌توانیم موضوع قرارداد شما را بررسی کرده و در صورتی که با سیاست‌های شرکت ما هماهنگ بود، به عنوان خدماتی مجزا با شرکت مورد نظر شما وارد مذاکره شویم. در این صورت نیاز به ثبت شرکت نیز نخواهید داشت.

فرم درخواست دفتر نیابتی

نام شرکت
نوع شرکت
تلفن همراه
تلفن ثابت
ایمیل
آدرس
موضوع فعالیت ذکر شده در اساسنامه